w kontaktach z organami państwowymi i samorządowymi.
Prawo administracyjne
Prawo administracyjne obejmuje zasady funkcjonowania organów administracji publicznej oraz normy regulujące relacje między obywatelami a państwem. Dotyczy m.in. uzyskiwania decyzji administracyjnych, koncesji, licencji oraz procedur odwoławczych w kontaktach z urzędami. Wpływa na wiele aspektów życia codziennego, takich jak rejestracja działalności gospodarczej, pozwolenia na budowę czy świadczenia socjalne. Jego przepisy mają na celu zapewnienie sprawiedliwości, przejrzystości i efektywności działania administracji publicznej. Obywatele oraz przedsiębiorcy mogą dochodzić swoich praw w postępowaniach administracyjnych, a w razie potrzeby – na drodze sądowej.
Nasza wizja
Przejrzysta i sprawiedliwa administracja to fundament sprawnego państwa.
Nasza misja
Pomagamy w skutecznym dochodzeniu praw w relacjach z organami administracyjnymi.